
HVG szemináriumok & konferenciákHVG oktatói csoport
|
|
EZ A KURZUS CSAK RÉSZEGYSÉGE A TELJES „Tartalommarketing 3.0” KURZUSNAK!
A hazai marketingszakmát már évek óta komolyan foglalkoztatja a tartalommarketing. A kezdetekre jellemző „aranyláz” mára megrostálta a lelkes kezdőket és kinevelte a profikat.
Ha lépést akarunk tartani a fejlődéssel, ismerünk kell a piacot alakító trendeket és közönségünk viselkedését, hiszen célcsoportunkat sem kerülik el a technikai innovációk, a kínálat bővülése és a fogyasztási szokásokat befolyásoló egyéb tényezők.
Ideje felülvizsgálni és frissíteni tudásunkat az eredményes tartalommarketinghez szükséges legfontosabb elemek
A kurzus tartalma a következő fejezetekből áll össze:
Pillantás az álarc mögé
Tartalommarketinget agilisan?
Tartalommarketing eredményességének mérése
Webshopok tartalommarketingje