Logó
Képzések

Tervezés és terjesztés a tartalom marketingben

Tervezés és terjesztés témakörét járjuk körbe szakértőinkkel.

A kurzus leírása

Szerző: HVG szemináriumok & konferenciák

EZ A KURZUS CSAK RÉSZEGYSÉGE A TELJES „Tartalommarketing 3.0” KURZUSNAK! 

A hazai marketingszakmát már évek óta komolyan foglalkoztatja a tartalommarketing. A kezdetekre jellemző „aranyláz” mára megrostálta a lelkes kezdőket és kinevelte a profikat.

Ha lépést akarunk tartani a fejlődéssel, ismerünk kell a piacot alakító trendeket és közönségünk viselkedését, hiszen célcsoportunkat sem kerülik el a technikai innovációk, a kínálat bővülése és a fogyasztási szokásokat befolyásoló egyéb tényezők.

Ideje felülvizsgálni és frissíteni tudásunkat az eredményes tartalommarketinghez szükséges legfontosabb elemek

 A kurzus tartalma a következő fejezetekből áll össze:

  • Pillantás az álarc mögé - Hogyan ismerhetjük meg a tartalomkészítéshez szükséges ügyfélkarakterünket - Mészáros József, Cognative  
  • Tartalommarketinget agilisan? - Bodó Árpád Zsolt, Sprint Consulting
  • Tartalommarketing eredményességének mérése - Raskó Attila, Evocontent
  • Webshopok tartalommarketingje - Tóth-Czere Péter, Telenor Magyarország