HVG szemináriumok & konferenciákBiztosan tapasztalta már, hogy könnyebben talál jó megoldásokat, és tudatosabban hozhat megfelelő döntéseket, ha megbízható forrásból kap új ötleteket. Célunk, hogy ezen ötletek túlmutassanak a hagyományos gazdasági megközelítéseken, új kitörési pontokat és megoldási javaslatokat nyújtsanak minden hallgatónk számára.
A szemináriumainkon és konferenciáinkon túl, amelyek a gazdaság és menedzsment témájú köteteinkre, tematikus weboldalainkra, illetve a hozzájuk kapcsolódó szakmai kiadványainkra épülnek, most egy újabb csatornáját is elindítottunk tudásunk megosztásának, mégpedig online kurzusok formájában, itt a Webuni-n.
HVG oktatói csoport
|
|
Eszközök és esettanulmányok a tartalommarketingben
EZ A KURZUS CSAK RÉSZEGYSÉGE A TELJES „Tartalommarketing 3.0” KURZUSNAK!
A hazai marketingszakmát már évek óta komolyan foglalkoztatja a tartalommarketing. A kezdetekre jellemző „aranyláz” mára megrostálta a lelkes kezdőket és kinevelte a profikat.
Ha lépést akarunk tartani a fejlődéssel, ismerünk kell a piacot alakító trendeket és közönségünk viselkedését, hiszen célcsoportunkat sem kerülik el a technikai innovációk, a kínálat bővülése és a fogyasztási szokásokat befolyásoló egyéb tényezők.
Ideje felülvizsgálni és frissíteni tudásunkat az eredményes tartalommarketinghez szükséges legfontosabb elemek
A kurzus tartalma a következő fejezetekből áll össze:
- A tartalom születése - Szörnyi Krisztina, HVG Extra Magazinok
- A YouTuberek marketingértéke - Szabó Gergő, Special Effects Media
- Hol a sztori? A Nagy Frissítés rövid története - Pőcze Balázs, Mito
- Egy mese az életről - Csanda Gergely, NN Biztosító
- Cégbirodalom blogolásból - Magyarósi Csaba és Szűcs Ádám, Egy nap a városban blog
-
1.Eszközök és esettanulmányok a tartalommarketingben
-
1. lecke
A tartalom születése
-
2. lecke
A YouTuberek marketingértéke
-
3. lecke
Hol a sztori? A Nagy Frissítés rövid története
-
4. lecke
Egy mese az életről
-
5. lecke
Cégbirodalom blogolásból