|
|
Marketing alapok - kerüld el a legnagyobb buktatókat!
Mi a marketing? Miért van erre szükséged? Hogy profitálhatsz belőle? Hogyan kezdj neki?
Ha ezek a kérdések már megfordultak a fejedben, akkor itt az ideje, hogy elmélyítsd a tudásod a marketinggel kapcsolatban. A marketing nem csak reklám. Sokkal több annál. A jó marketing biztonságot, több pénzt, kiszámítható bevételt, válogatott vevőket és szerethető cégképet ad. Kiemeli a vállalkozásod a szürke - se íze, se bűze - konkurensek közül. Nem lesz többé a terméked/szolgáltatásod a fakó, poros, lejárt lemezek polcán. Jól hangzik? Naná! Ha elvégzed ezt az online kurzust, akkor megtanulod:
- Hogyan tűzz ki célokat, és hogyan valósítsd meg azokat. A marketing nem csak reklám.
- Hogyan növeld áraid vevővesztés nélkül.
- Hogyan találd meg, és hogyan hódítsd meg a potenciális vásárlóid.
- Hogy készíts szerethető reklámot.
- Hogyan növeld szakértői imidzsed.
- Hogyan kötelezd el vevőid, terméked/szolgáltatásod iránt.
- Hogyan kerüld el a leggyakrabban elkövetett marketinges hibákat.
Kellékek, amire szükséged lesz:
- egy jegyzetfüzet, amibe a kurzus közbeni ötleteidet és gondolataid, megjegyzéseid írod.
A kurzus a marketingről szól, de szeretnék több területet is a lehetőségekhez mérten lefedni. Hiszen most - minél hamarébb tudatosítod, annál jobb - a változás útjára léptél. Erre van egy nagyszerű idézet: “Egy problémát nem lehet ugyanazzal a gondolkodásmóddal megoldani, amivel azt létrehoztuk.” (Albert Einstein).
Ígérem, mire a videók végére érsz, fogod tudni, hogyan add el “azt a tollat”, mint a Wall Street farkasa című filmben.
Hasznosan eltöltött időt, és kellemes tanulást kívánok!
What are the requirements?
- Teljesen kezdő szint. Nem szükségesek a marketinggel kapcsolatos ismeretek.
What am I going to get from this course?
- Elkerülni a legnagyobb marketinges hibákat
- Megtalálni és megtartani a vásárlóid
- Árat növelni vevővesztés nélkül
- Növelni vevőid elkötelezettségét, márkahűségét
- Reklámozni a vállalkozásod egyszerű módszerekkel
- Szerethető reklámot készíteni
- Megtanulod, hogyan tűzz ki célokat, és hogyan valósítsd meg azokat
- Megtanulod, hogyan reklámozz pénz nélkül
What is the target audience?
- Aki szeretne nagyobb profitot maximalizálni a vállalkozásával
- Aki új vásárlókat keres
- Aki szerethető cégképet akar kialakítani
- Aki hatékonyan akar reklámozni
-
1.Bevezető - Add el nekem ezt a tollat!
-
1. lecke
Bevezető
-
2.Ha sokat dolgozol, nincs időd pénzt keresni.
-
2. lecke
Hatékony feladatmegoldás
-
3. lecke
Hogyan tűzz ki célokat?
-
4. lecke
SMART célok teszt
-
3.A marketing alapkövei
-
5. lecke
Az első stratégiád alapjai
-
6. lecke
A szegmentálás
-
7. lecke
Szegmentálás teszt
-
8. lecke
A pozicionálás
-
9. lecke
Pozicionálás teszt
-
10. lecke
Marketing mix
-
11. lecke
Marketing mix teszt
-
4.Hibák, amiket érdemes elkerülnöd!
-
12. lecke
Tanulj mások hibáiból!
-
13. lecke
A leggyakoribb hibák 1. rész
-
14. lecke
A leggyakoribb hibák 1. részt, teszt
-
15. lecke
A leggyakoribb hibák 2. rész
-
16. lecke
A leggyakoribb hibák 2. rész, teszt
-
17. lecke
A leggyakoribb hibák 3. rész
-
18. lecke
A leggyakoribb hibák 3. rész, teszt
-
19. lecke
A leggyakoribb hibák 4. rész
-
20. lecke
A leggyakoribb hibák 4. rész, teszt
-
21. lecke
A leggyakoribb hibák 5. rész
-
22. lecke
A leggyakoribb hibák 5. rész, teszt
-
5.A legegyszerűbb online és offline marketingeszközök
-
23. lecke
Hírlevél 0€-ból
-
24. lecke
Hírlevél 0€-ból, teszt
-
25. lecke
Szociál média, hogy vásárlót szerezz
-
26. lecke
2000 éves a szórólap. Még nem halt ki?
-
27. lecke
Szórólap, teszt
-
28. lecke
Coldcalling, plakátok
-
29. lecke
Coldcalling, plakátok, teszt
-
6.A legfontosabb lecke
-
30. lecke
Holnap már késő elkezdeni!